8 augusti

svängde förbi sharpman!
halva priset. fiiint!



2 augusti

håller på och tvättar allt mitt skit i stallskrubben. alla kläder, både sånt som används nu och sånt som inte har använts på ett antal år.. så sjukt mycket skit. det förvånade mig hur många KL-strumpor jag har.. tycker alltid att jag har strumpbrist.. men jag borde inte ha det, så här med facit i hand. kanske blir bättre nere i skåne, när jag måste ha mer ordning på mina grejer. och vara ren och snygg varje dag. hur ska jag lyckas..?!? gillar ju att sätta på mig en stor t-shirt, ett par leriga mjukisbyxor och ett par gummistövlar om jag bara ska till stallet och ta hand om djuren.. men nu är det slut med det. och nu måste jag till och med följa klädkod när jag går till stallet.. haha. men det är ju kul att vara snygg också, men kanske inte twentyfourseven!

nu ska jag åka till stallet och försöka organisera bland alla täcken och se vad jag ska ta med mig och vad som behövs inhandlas!

pussohej!

RSS 2.0