15 november

Idag var det hoppträning med skolan för Fredrik Spetz som gällde. Lilly var ganska så fin och jag är rätt nöjd med träningen. Är dock lite besviken på att jag inte fick hoppa igenom henne så mycket som hade velat. Det var jättebra att vi fick jobba mycket med grunderna, alltså sitsen, vägarna och tempot. Men jag hade gärna velat hoppa igenom henne lite inför helgens tävling. Det går ju inte att rida så ordentligt hemma nu när det är så mörk och blött!

När jag kom hem red jag även Pompe. Han hade tydligen varit ganska dum mot Emelie igår och velat ha av henne. Men idag var han riktigt fin när jag red honom. Inget tjafs, utan han jobbade på bra.

Nu ska jag packa och sen blir det sängen. Nu taggar jag inför morgondagens färd till Stockholm och Bullet For My Valentine!

PussoHej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0