7 augusti

all in!
säger som johan: ska man göra det så ska man göra det rejält!

och det gjorde vi. eller vad säger du johan? fan vilken bra kväll det var igår! fett kul! sjuktroligt med tema också! och jag kan ju bara meddela att min kväll som rockabilly-brud va sjukt nice och detta kanske inte var den sista gången jag körde på rockabilly. det enda som var jobbigt var att håret tog 1000 år att fixa innan jag med hjälp av johan lyckades fixa det. och bra blev det, enligt mig själv!

alla var så sjukt snygga! och kvällen var minst sagt lyckad!







men idag är det inte liika bra. är både krigsskadad och sliten. jag började ju kvällen med att bränna mig på locktången, detta gjorde jag nykter, så ni kan ju tänka er hur det fortsatte... brända läppar (minttu-partytricket är ingen bra idé när folket i omgivningen inte kan hålla en tändsticka rakt..), uppskrapad armbåge (betonggolv tillsammans med en full människa som vill kramas är ingen bra kombination) och ett stukat finger (hmm.. ont gör det i alla fall..).

tur att man är ett vant bränskadeoffer!

nu har vi promenerat bort lite bakishet och jag känner mig som en ny människa som är jävligt sugen på mcdonalds!



..blir hemfärd imorgon istället. ehehe. rattfylla känns inte riktigt bra..

heeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0