10 augusti

packkkapackkkapackkkapackkkkkkkkaaaa!

nästan färdig! men kommer inte kunna sova i min säng i natt.. alla "vanliga" kläder till skåne ligger på min säng. inklusive handdukar, badlakan, sängkläder and so onnnnn.. i vad ska jag packa ner dessa..? alla ridkläder är nerpackade i en stor resväska. men jag kan ju inte ha med mig 15 stora hårda väskor ner.. det får nog bli små mjuka träningsväskor typ.. shiit.. OCH ikea-påsar! världens bästa uppfinning!

skönt att jag har nästan en hel dag kvar på mig att förbereda allt! ska vara på kungsängen vid 17:25 imorgon och vi landar i turkland 00:40 lokal tid. så himla najsigt!

känner mig inte riktigt redo dock.. känns som om jag aldrig kommer bli riktigt redo. har packat turkietgrejerna och skånegrejerna parallellt. och ärligt talat blir det bara rörigt.. jag kommer på en sak jag måste ha till turkiet, när jag går och ska hämta den stöter jag på något jag ska ha med till skåne. och går och packar ner det och glömmer bort turkietsaken.. kännnns bra! imorgon MÅSTE jag styra upp mitt packningsliv!

ohhhh nooo! mamma skulle ha kapat av ännu en decimeter på mitt hår idag.. fukk. nu får jag färga det innan jag klipper det.. damn. nu kommer inte förpackningen räcka... jaja, får väl bli lite fläckig då!

jajjja. nu ska jag läsa vidare i mina pluggisch böcker! försöker bli klar med en bok i alla fall. då har jag lite mindre bagage att släpa med mig.

hejsss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0