första augusti

hela mitt liv är en enda stor omplanering! inget går enligt planerna, men hittills har det bara varit positivt!
idag har jag kirrat pass, vart både ful och skrev min namnteckning fel.. (Y) och så har kvällen spendarats med bästa jonna! först harry potter 3D, sen trädgår'n och halstrad lax och efter det donken. hehe. som vi konstaterade idag, vi gör inget annat än äter.. men fett nice! och fett nice kväll! kommer sakna dig när jag flyttar hjärtis!





ehehhe. gott!

nu ska jag minsann sova! och vänta på att jonna lägger upp bilder på det gaaalna vi gjorde medan vi letade efter vart jag hade parkerat bilen. gillar att ha bra lokalsinne.

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0