25 augusti

är sååååå trött så att jag smäller av.

orkar inte skriva egentligen. borde skriva loggbok istället. idag har jag flyttat upp en våning. hihih. myyyyys att bo med mina andra UPare. fy fan vad kul vi har. det är sjukt. har ständig värk i magen på grund av allt skrattande.

den dära lilla bebisen är en riktig bockis. satt på han för första gången idag. eller alltså, han är inriden, men det var ett tag sen sist han blev riden. ska longera och rida imorgon med. får se hur det går. jag kanske blir den första i klassen som hamnar på wall of shame. hehhe. vem vet.

red för susanne gielen med lilly idag... måste påstå att hästen är lite bäng. får dra ner lite på grovfodret nu tills hon finner sig till rätta i hjärnan. hade för övrigt en för jävlig dressyrsadel och det gjorde ju inte det hela lättare..

nu ska jag sova! fast jag har lite sovmorgon, för att bästa ida tar ut lilly imorgon också! hihi. får faktiskt sova till 8!! underbart!

för övrigt har jag det så sjukt kul här. igår kväll när vi kom hem från kick offen hamnade vi i korridoren här uppe, haha. fråga mig inte varför! och där vart det ännu mer skratt. rekordet var väl när ida gick in i sitt rum och utbrast sorgset och lite panikartat att hennes lampa gick sönder. vi tyckte ju inte att det var en sån big deal liksom, men då sa ida att hon hade fobi för glödlampor. hahahaha. säg något den tjejen inte har fobi för.
sötast var ju när vi trodde att polacken hade gått in och försökt döda ida i hennes rum för att hon skrek som att det var så. men då var det bara en getingkrake som hade flugit in där. hahaha. herregud!
och mobbad är jag. redan. haha. speciellt av mattis! och "ungen" blir jag kallad för. hahaha. (y)

puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0