17 november

OJOJOJ!

Vad kan man säga! Vissa är bättre än andra. Och så är det!

Två dagar i Stockholm med bästa Bella kan ju inte bli fel. Och inte heller kan det bli fel med BÄSTA BULLET FOR MY VALENTINE! Herreegud! GRYMMA! Det var typ 10 gånger bättre än på metaltown! SÅÅ bra var det! Och jävligt långt fram stod vi, bara två personer från staketet. Åhh, så bra! Och åhh, så ont jag har i hela kroppen! Och i halsen! Fy fan vad jag skrek igår! Alla låtar skrek jag med i det högsta jag kunde!

Skumt hotell bodde vi på dessutom. Vi fick först inte bo där sa dom. För alla hotell har tydligen 21-årsgräns.. JASÅ? Och det vet tydligen alla! JASÅ? 98 av 100 vet tydligen det! BULLFUCKINGSHIT! Jag har ALDRIG hört talas om 21-årsgräns för att bo på hotell! Aja, vi fick bo där till sist i alla fall.
Men sen när vi kom hem på natten kom vi inte in! Koden funkade inte till ytterdörren. Men efter mycket om och med och lite våld kom vi till slut in! Tur det! Sjukt trötta var vi!

Och sjukt trött är jag nu!

PussoGodnatt!<3

KÄRLEK! <3






alla bilder är Ozoomade! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0