30 januari - LASER

lalala, livet leker!

Fy fan vad jag mår bra! Allt är bara så jävla bäst!
Kvällen igår var bara helt klockren! O jag var faktiskt ganska bra på att skjuta ihjäl folk! ;D haha. (A) Men fan vad bra det va! Syynd bara att vi inte spöade IT. Men det va faktiskt rätt ojämnt.. Vi va ju så olika många folk.. hehe. Men jag trodde faktiskt att vi skulle ta dom! Men vafan, dom hade ju Fille i sitt lag som är pro på skiten, plus Mackan och Pontus som har spelat tränat laser.. hehe. Men HG kämpade på bra! o vi lär ändå alltid vara BÄSTA HG! haha.
Natten var också jääävligt nice! Jag o Emma joinade Mackan o Fille hem till Fille. Där kollade vi på filmer o softade. Först Sommaren med Göran. Haha, jag var övertrött så ALLT va kul! Men det va rätt bra. Efter såg vi Paranormal activity. Och den vart jag besviken på, som fan. Hade ju hör att den skulle vara så jävla läskig. Men icke. Det var rätt okej, men i och med att jag hade så höga förväntningar så kändes den bara töntig.
Vi stängde av datorn o la oss vid halv 6. LYCKAT! haha. Är rätt trött nu kan jag lova! Ikväll blir det nog en tidig kväll.

Skulle ju på banhoppningsträning imorn på Eken med Lillan, men den blev inställd på grund av att det är så jävla kallt. Synd. Men det va nog rätt beslut. Sjuukaste kallt.

O nu har jag precis kommit hem från stallet. Har vart ute i kylan och dött lite. Blev en barbackatur med syster. Det var mysigt, med sjuukt kallt! Nu lite chill!

PussoHej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0