1/1 2010

slutet gott, allting gott.

2010 nu då! Känns bra! Jävligt bra!

Gårdagskvällen var lyckad! Väldigt lyckad! Väldigt glittrig dessutom!

Först blev det en runda på stan med Jonna för att köpa mat and so on.. Sen for vi till Madde och åt. BÄÄÄSTA  HG! Sedan fixade vi oss. Mycket glitter, lååånga ögonfransar och hattar! (Y) När vi va klara och snygga kom Ludde, Lisa o Tuva, Martina o Emma och så förfestades det lite. Mycket dans redan då. Uppvärmda och klara tog vi spårvagnen till lokalen. En upplevelserik spårvagnstur.. hehe.


maat


tha jonnapose


och för maten stog madde och dessie. snyggassssen!


hatt, glitter, ögonfransar.                       - lite translik..

Väl framme på festen var det fullt ös hela kvällen. Mycket dansande blev det! Och HG syntes! Det var brudarna med hattarna det! (Y)
Tyvärr blev det hemfärd ganska tidigt. Men tack till Dessies pappa som skjutsa hem oss. Annars hade vi fått ta en taxi.. Jag och Jonna sov kvar hos Madde. Tack snälla för det! Hoppas du mår bättre snart gumman! 

Tack till alla för en jättebra kväll! En bra sista dag på 2009! <3

Hade inte på mig paljettleggingsarna. Dom satt alldeles för dåligt och var förstora. Så jag fick istället låna Virans vanliga och sprejade ner mina kläder med massa glitter istället. hehe. Alla jag dansade med vart glittriga. 
Hoppas nu bara att jag får lämna tillbaka dom där leggingsarna.. Dum som jag var tog jag ju bort lappen.. Men det kanske inte gör nåt..? Hoppas det går!

Nu blir det att hoppa in i duschen!

PussoHej!<3

..hoppas på att få mer bilder från madde sen. slänger upp dom då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0