Kulturnatten

Bästa partyhelgen..?

..inte riktigt va! Ha! Fan så fail!
Allt är så fail nu! Jag är så fail! Haha!

Kvällen blev i alla fall lite värd.. Bättre än att sitta hemma i alla fall..
Men det började med fetaste missförståndet! Jag sa ju ifrån till Ludde om Blacka för att jag skulle med Martina till stan. Men hon hade fattat det som om jag skulle skita i henne o vara med Ludde istället, så hon hade bestämt filmkväll med Emma istället.. Så ja.. Rörigt vart det! O ja, det hade ju vart värt att åka med Ludde!

Men jag pös in till stan sen i alla fall och träffade Jonna. Det var trevligt. Vi träffade lite trevligt folk bla. Noel och hans kompis och dom hängde på oss ett tag. Vi drog runt lite på stan och försökte, som sagt, hitta en fest.. Och det va ju lättare sagt en gjort! Fan! Jag trodde att detta skulle bli bästaste partyhelgen! ..men inte! Inga partyn? Jag fattar inte!
Haha. Man kände sig lite misfit i stan liksom, 12 åringar och 40plusare.. ;) Jävla kulturnatten! Det var annat för typ två år sen.. Då spelade ju BÄSTA SMK. Gratis! Fy fan va bra det va! Menmen..

Nu är det väl dags att sova.. Är ju en dag imorn med..

PussoGodnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0