Halvfailad kväll..

Vintern kommer nu..

Gårdagen vart lite halvt fail.. Halva kvällen väntade vi och halva kvällen frös vi ihjäl..
Okej, våran plan var att komma in på otten igår då, men vi försökte inte ens... Vi träffade några tjejer som hade gått på samma skola som Martina och dom hjälpte oss in på Hugos istället. Det var rätt dött där då så efter en stund bestämmde vi oss för att gå ut till tjejerna som hjälpte oss. När vi sedan skulle gå in igen fick vi inte komma in! Dom sa att våra stämplar var för utsuddade! Jävla skitstämplar I say! Så då gick vi.. Ville inte bråka med biffen till vakt liksom... Resten av kvällen gick vi i kylan och väntade på att vi skulle komma in på otten.. Men jag antar att tjejerna blev för fulla och glömde bort oss. Så vi tog sista bussen hem vid 1. 
Medan vi väntade på tjejerna drog vi mest runt på stan och frös ihjäl och letade efter människor som gick in eller kom ut från trapphus. Tillslut hittade vi ett trapphus med en människa som gick in. VÄRMEN var underbar!!!! Där satt vi ett tag och kände oss som uteliggare.. Haha, men det var så skönt att komma in i värmen.
När vi sedan kom hem till Martina drack vi varm oboy och såg på Svenska Hollywoodfruar. Vi somnade ganska snabbt. När jag vaknade var jag helt förvirrad, hade en dator i knät, hade uppsatt hår, inte tagit av mig allt jag skulle ta av och visste inte riktigt vart jag var.. Haha.

Idag slappade vi mest, kollade klart på Svenska Hollywoodfruar, kollade på några avsnitt av Extra extra, kollade på första avsnittet av Comedy fight club och Mannen under trappan. Sedan bar det av mot Kimstad och farmor o farfar. Farmor fyllde år igår så det var släktkalas med massa god mat och tårta! Hihi.

Nu ska jag sova i alla fall! Är sjukt trött och imorn ska jag tävla.

PussoGodnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Martina

Nästa fredag!! då jävlar!! :D<3<3

2009-09-20 @ 09:45:30
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0