Maddes fest och halloweenmys

Trööött!

Maddes fest var askul! Tack för allt! <3 Du borde fylla 18 typ varje vecka. ;D
Jag, Jonna och Viran möttes i stan innan partyt och käkade lite på donken o så. Sen träffade vi Dessie och Elin och tog spårvagnen till Klocket. Efter lite strul hittade vi rätt och kom fram till lokalen. Där blev det välkomstdrink, pizza och marängsviss med bästa HG-folket! :D
Lite senare kom resten av folket och då blev det dans. Trevligttrevligt!

Det slutade lite kasst med bråk och ledsna folk. Men jag hoppas allt löste sig sen!
Sen följde jag med Drika hem och sov där. Vart inte mycket sovande dock, jag sov väl från 5-9 eller nått liknande..

Här kommer lite bilder..
 
 


Igår blev inte dagen som planerad. Det blev att vara hundvakt istället. Min familj var i Linköping så det var bara jag och hundarna hemma.
På kvällen åkte jag till Martina. Dom hade en liten Halloweenfest med tre andra familjer med små barn så det var ordentligt livat! Alla barn var utklädda till häxor, vampyrer och annat. Och dom var så fina.

Martina och jag somnade i soffan vid 10-tiden och sov väl en timme eller nått. Och sedan gick vi och kollade på film och verkligen försökte vara vakna. Vid 1-2-tiden gav vi upp och somnade.
Kvällen var väldigt mysig och trevlig med mycket god mat och godis. Jag har saknat min Martina sjukt mycket. Hon har ju vart i Jönköping halva lovet och lämnat oss ensamma här hemma! Men nu var det trevligt att träffa henne. <3

Nu ska jag åka upp till stallet och gå ut o gå med min häst. Sedan ska jag in till stan.

PussoHej!<3



..mina hundar är modiga! Känns tryggt att ha dom när man är ensam.. (Y) (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS på dig bästa!

2009-11-01 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0